English تماس با ما درباره ما اعضا اخبار اتانول نشریه صفحه اصلی
 

 

بازدید هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران
از شرکت شرکت تعاونی تولیدی زکریای جهرم

در روز پنج شنبه مورخ 02/11/1393 هیات بازدیدکننده جهت بازدید از کارخانه زکریای جهرم و همچنین تشکیل دومین جلسه هیات مدیره راهی شهرستان جهرم استان فارس شدند که با استقال گرم برادران جعفرزاده همراه بود.
ابتدا از خط تولید اتانول کارخانه زکریای جهرم بازدید به عمل آمد. ظرفیت این کارخانه روزانه 10000 لیتر در روز می باشد و از مزیت های این کارخانه استفاده از خرما به عنوان ماده اولیه تولید اتانول است.
محل کارخانه در جوار شهرستان جهرم قرار دارد و در کنار باغی مصفی از مرکبات واقع گردیده است؛ مهمانسرای جدیدی نیز در دست احداث است. این واحد نیز در حال گسترش انبارهای مورد نیاز بوده و در نظر دارد خط تولید شوینده های بهداشتی را در جوار کارخانه اصلی مستقر نماید.
سپس دومین جلسه هیات مدیره انجمن در محل کارخانه شرکت زکریای جهرم با حضور اعضای محترم هیات مدیره، مدیرعامل شرکت بازرگانی اتانول ایران و همچنین یکی از اعضای محترم هیات مدیره شرکت بازرگانی اتانول ایران برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حاضرین در خصوص اطلاعات فنی این واحد بحث و تبادل نظر نمودند. و سپس در خصوص مسایل روز صنعت و بازار اتانول بحث و تبادل نظر گردید.
برادران جعفرزاده از نام های آشنا در صنعت اتانول کشور از دیرباز بوده و همواره مورد احترام سایر همکاران در این صنعت می باشند که با برنامه ریزی بسیار عالی و استقبال بسیار گرم پذیرای هیات بازدیدکننده بودند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
عکس های این بازدید از لینک های زیر قابل مشاهده خواهند بود:
عکس 01         عکس 02         عکس 03         عکس 04         عکس 05         عکس 06
عکس 07         عکس 08         عکس 09         عکس 10         عکس 11         عکس 12
عکس 13

 
 




پیوندها
 
Design By: A. Arefnia